Koh Samui - Lamai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvan Delanoye - WaarBenJij.nu Koh Samui - Lamai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvan Delanoye - WaarBenJij.nu

Koh Samui - Lamai

Door: YvAntje

Blijf op de hoogte en volg Yvan

07 April 2016 | Thailand, Bangkok

Hier zijn weer - het heeft even geduurd, want we zijn een beetje lui. Donderdag zijn we met een (schroef-)vliegtuig van Phuket naar Koh Samui (eiland) gegaan. Aangekomen op het mooiste vliegveldje dat ik tot nu toe gezien heb na een vluchtje van 45 minuten. In de late namiddag hebben we Carlos en Carine eopgezocht die hier al een tijdje verblijven en met z'n vieren geaperitiefd en daarna lekker gegeten.
Gisteren zijn we aan ons zwembad blijven liggen: veel gelezen, gezwommen en geluierd. Voor de eerste keer deze reis de zee in geweest. Of het daar nu door kwam of niet, maar we zijn beide wat verbrand - ook eerste keer deze reis. Gelukkig niet te erg. Voor de zekerheid hebben we ons in de vooravond maar eens goed laten masseren met aloë vera. Ieder excuus is goed om een massage te ondergaan. Gisteravond een Indonesisch restaurantje gevonden. Was ook alweer heel lekker. Ik vind het soms jammer dat ik met deze temperaturen niet zo veel eetlust heb. Natuurlijk wel goed voor 'de lijn'!
Deze namiddag gaan we naar Boedha's secret garden. Een park op een berg met Boudha beelden.
Zo, dat was 't voorlopig weer.
Warme groetjes van Yvan en Antje

• 07 April 2016 - 11:43

Thierry:

Amuzeer jullie hebt het verdient grts

• 07 April 2016 - 16:49

Johan En Nancy:

Hey, wat willen we er graag bij zijn!!
    't amusement, santé en smakelijk

Johan & Nancy

• 08 April 2016 - 18:25

Peter:

Lijkt me wel lekker daar?

ook lekker bier Ivan??????