Laatste etappe Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvan Delanoye - WaarBenJij.nu Laatste etappe Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvan Delanoye - WaarBenJij.nu

Laatste etappe Bangkok

Door: Yvantje

Blijf op de hoogte en volg Yvan

11 April 2016 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Zaterdag zijn we uit Samui vertrokken via die mooie luchthaven en om 15 uur waren we reeds in ons hotel aan de Chao Prao rivier in Bangkok. We zijn toen nog even een wandelingetje gaan maken in de geburen en iets gaan eten.
Zondag zijn we naar de Chatuchak weekend markt geweest een zeeeeeer grote overdekte markt. We hebben de bootbus en de skytrain genomen om de files te vermijden.
Nadien zijn we nog eens in Chinatown geweest en daar eens rondgeneusd.
Vandaag zijn we naar de drijvende markt geweest en we zouden deze namiddag naar het koninklijk paleis gaan, maar het was er te druk en te warm. Dus onze plannen zijn gewijzigd we gaan straks voor een massage.
Tot later en de groeten
YvAntje

• 11 April 2016 - 16:41

Ronny Deketelaere:

Alles goed en wel massage ,maar hoe is het met Antje ???

Groetjes, Ronny

• 11 April 2016 - 22:00

Paquita Compernolle:

Sawasdee genieters,
    Zo te merken vervelen jullie je niet,is het niet te warm voor Antje?
    We zijn benieuwd om jullie belevenissen te horen,helaas gaan de dagen te vlug voorbij zeker?
    Santé en geniet nog met volle (Singha)teugen !!

• 11 April 2016 - 22:00

Paquita Compernolle:

Sawasdee genieters,
    Zo te merken vervelen jullie je niet,is het niet te warm voor Antje?
    Santé en geniet nog met volle (Singha)teugen !!