Dagje naar het zuiden van Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvan Delanoye - WaarBenJij.nu Dagje naar het zuiden van Phuket - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvan Delanoye - WaarBenJij.nu

Dagje naar het zuiden van Phuket

Door: Yvantje

Blijf op de hoogte en volg Yvan

31 Maart 2016 | Thailand, Bangkok

Hallo jullie allemaal,
Vandaag zijn we de volle dag met een taxi naar zuid Phuket geweest.
Eerst naar Wat Chalong waar Antje het verschot opdeed toen er bommetjes , ter ere van Boedha, tot ontploffing kwamen.
Nadien naar Big Boedha hoog op de berg met prachtig zicht . Daar op de berg ook iets gaan eten met mooi zicht. Je zou er honderd jaar worden.
Dan verder sightseeing naar Promthep Cape en Kata Viewpoint.
Mooie foto's kunnen nemen en weer genoten van de adembenemende panorama's.
Terug in het hotel merken we dat er geen electriciteit is, was deze morgen ook al een tijdje. Dit heeft wel een voordeel want de bouwwerf naast ons valt dan ook stil en het wordt dan lekker stil.
Veel groetjes uit het loeihete Phuket
YvAntje

• 31 Maart 2016 - 17:03

Johan En Nancy:

Ja, amai, hoe de een het toch beter heeft dan de ander hé...;-)
    geniet er maar van!!

groetjes van ons Johan & Nancy

• 31 Maart 2016 - 22:40

Paquita Compernolle:

Super mooi hè, hebben we ook allemaal gedaan, we krijgen alweer goesting om terug te gaan!!! Hebben op de weerkaarten gezien dat het lekker heeeeet is ! Veel drinken dus,haha.
    Daaaaag lieverdjes,genieten is de boodschap.